DYREKTOR
PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BŁ. JANA PAWŁA II OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY |
DANE PODSTAWOWE |
1.
Nazwa stanowiska pracy |
specjalista ds. księgowości i płac |
2.
Komórka organizacyjna |
Księgowość
Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II |
3.
Wymiar etatu 6/40 Etatu |
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE |
4.
Wykształcenie (charakter lub typ szkoły, specjalność) |
wyższe |
5.
Wymagania niezbędne: |
1.
Wykształcenie wyższe. 2.
Poświadczenie kwalifikacji do wymaganego stanowiska
pracy. 3.
Obywatelstwo polskie. 4.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym
stanowisku. 5.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych. 6.
Nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe, 7.
Nieposzlakowana opinia. 8.
Staż pracy co najmniej 4 lata z preferencją minimum 1
roku w administracji publicznej. |
6.
Wymagania dodatkowe: |
|
7.
Doświadczenie zawodowe: |
Min. 1 rok w administracji publicznej w dziale
księgowym. |
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU |
|
WYMAGANE DOKUMENTY |
1.
List motywacyjny. 2.
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej. 3.
Oryginał kwestionariusza osobowego. 4.
Kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność
z oryginałem). 5.
Kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z
oryginałem) potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe. 6.
Oświadczenie o niekaralności (osoby, którym zostanie
zaproponowana praca 7.
Referencje z poprzedniego miejsca pracy. 8.
Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach. Uwagi dodatkowe: §
Kandydat do zatrudnienia na wolnym stanowisku
pracy wyłoniony w wyniku niniejszego naboru zostanie niezwłocznie skierowany
do lekarza medycyny pracy celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska. §
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz
CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU 1997 nr 101, poz. 926 ze
zm.) oraz ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (DzU 2014, poz. 1202 ze zm.). §
Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w
dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnianie przez niego wymogów
formalnych określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych. §
Kandydat na wolne stanowisko kierownicze
składa oprócz dokumentów, o których mowa wyżej, oświadczenie, że nie był
karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem
środkami publicznymi, o którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za
naruszenie dyscypliny finansów publicznych z dnia 17 grudnia 2004 r. (Dz.U.
2005 nr 14, poz. 114 ze zm.) §
O wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze
stanowisko urzędnicze w jednostce poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się
obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. |
Wymagane dokumenty należy składać w
siedzibie PSP im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie w terminie do 11 maja
2017r. do godz. 12.00 z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. księgowości i płac”. Otwarcie komisyjne ofert nastąpi w dniu 12 maja 2017r. o godz. 9.00. |
§
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w
inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów,
nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. §
Złożonych dokumentów kandydata nie zwraca się.
Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone. §
Informacja
o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej www.pspplocochowo.bip.org.pl/, na stronie internetowej placówki oraz
na tablicy informacyjnej w siedzibie PSP im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie w
dniu 15 maja 2017r. §
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem
telefonu 23 692 45 93 |
………………………………………..
- Informację wprowawdził(a) do BIP: admin
- Data udostępnienia w BIP: 2017-04-28 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-28 10:21:33
- Liczba odsłon: 1337
- Historia dokumentu: